دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

این فقط یک هشدار بود

  • کد خبر: ۲۲۲۰۲۵
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
این فقط یک هشدار بود
بار‌ها و بار‌ها شیطنت های رژیم جعلی و موقت صهیونیستی را با صبر راهبردی رد کردیم، اما وقتی از خط قرمز ما رد شد و در کشور ثالث حرمت کنسولگری و به واقع خاک ما را شکست، باید جواب می‌دادیم.

هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و نیستیم. سابقه تاریخی ما روشن است. از منظر دینی هم معتقدیم باب آغاز جنگ و «جهادِ ابتدایی» در عصر غیبت بر ما بسته است، اما اگر دشمنی جنگ را بر ما تحمیل کرد، پرچم دفاع را غیرتمندانه برمی داریم. ما عزتِ ملی مان را پاس می‌داریم، جهاد دفاعی را بر خود واجب می‌شماریم و تا آخر می‌ایستیم. این را در دفاع مقدس هم چنان ثابت کردیم که ثبت تاریخ جهان شد.

امروز هم به همان قاعده پایبندیم. نمی‌زنیم، اما اگر کسی جسارت کرد، او را سر جایش می‌نشانیم. در برابر رژیم جعلی و موقت صهیونیستی هم منطق ما همین است. بار‌ها و بار‌ها شیطنت هایش را با صبر راهبردی رد کردیم، اما وقتی از خط قرمز ما رد شد و در کشور ثالث حرمت کنسولگری و به واقع خاک ما را شکست، باید جواب می‌دادیم. این جواب برای برقراری مجدد بازدارندگی است. 

ما سوزنشان را این بار در اندازه همان سوزن جواب دادیم، اما اگر جوالدوز بردارد، خنجر برخواهیم داشت. این را خوب می‌دانند که «زمان بزن در رو گذشته است.» یکی بزنند، ده تا می‌خورند. از نظر ما اقدام تنبیهی انجام شده و به آخر رسیده است. مگر اینکه دشمن دیوانگی کند و نقطه سر خط را در پیش گیرد. آن وقت ما هم تا آخر خط در هم کوبیدنش پیش خواهیم رفت. آنچه تا کنون انجام شد هم وفق مقررات بین المللی مبنی بر تنبیه متجاوز است. این را نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد هم تأکید و تصریح کرد. 

«اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود.» او این پیام را هم داد که «موضوع را می‌توان پایان یافته تلقی کرد. با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود.»

 ما، در این مرحله، به دنبال تنبیه متجاوز و ارتقای بازدارندگی هستیم، اما اگر پا را فراتر بگذارند در برداشتن گام‌های بلند و ضربه پشیمان کننده با همه یقینمان اقدام خواهیم کرد. آنچه انجام شد فقط یک هشدار بود. نه فقط به صهیونیست ها، که در قواره هماوردی ما نیستند، که به همه قدرت‌های جهانی و منطقه ای، به همه آن‌هایی که چشمشان چپ می‌شود به سوی ایران، همه آن‌هایی که می‌خواهند در گوشه‌ای از این خاک واجب الاحترام، کبریتی روشن کنند.

 هشدار می‌دهیم که اگر هوس جای هوشیاری شان بنشیند و خط قرمز ما را رد کنند، زمینِ زیر پایشان را قرمز خواهند دید. اگر صهیونیست‌ها گنبد آهنین دارند و پدافند چندلایه و حمایت همه قدرت‌های باطل، این ظرفیت برای دیگران مهیا نیست، این را رجز نپندارد. همه اعم از صهیونیست‌ها و حامیانشان و همه بدخواهان بدانند که ایران را برج و بارو بلند است. پس بر حذر باش که سر می‌شکند دیوارش.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->